Üzleti filozófia
Tisztesség + szakértelem + partnerség = siker
Meggyőződésünk, hogy nemcsak a sportban, de az üzleti életben is a „fair play”, a becsületes munka az egyedüli helyes út. Ezért cégünk üzleti hitvallásának középpontjában a megbízóink részére végzett tisztességes munka áll. Értékteremtésünk alapja az a szakértelem, ami az üzleti és tudományos kutatások során bennünk felhalmozódott tudásbázison, és az üzleti életben, közigazgatásban, oktatásban megszerzett tapasztalatokon nyugszik. Cégünk széleskörű partneri kapcsolat kiépítésre törekszik a szórakoztatóipar üzleti szereplőivel, amely az elmúlt évek tapasztalatai alapján sok esetben túl mutat az üzleti cserekapcsolatokon, nemcsak üzletfelekre, barátokra is leltünk a munkánk során. Üzleti értékeinkbe vetett hitünket erősíti, hogy az elmúlt években ezen alapelveink alapján végzett szolgáltatásaink mind sikerre vitték megbízóink ügyét, amiért partnereink minden esetben tisztességgel teljesítették szerződésben vállalat kötelezettségeiket.
Küldetés
Küldetésünk, hogy jó és hatékony döntéselőkészítéssel, problémamegoldással és új ötletek kidolgozásával vigyük sikerre partnereink elképzeléseit.
A sport, a média és a szórakoztatóipar egyéb ágainak értékteremtő folyamata sokban különbözik a termelő tevékenységektől. Viszonylag sok, döntési szempontból rosszul strukturált problémával találják szembe magukat a döntéshozók, ezekben a helyzetekben mégis gyorsan kell jó döntéseket meghozniuk. Magyarországon a szabadidő ipar sok területen (így a sportszórakoztatás is) ezekben az években építi ki a fejlett piacok intézményrendszerét, működési folyamatait. Az építkezésben komoly igény van a megalapozott elemzésekre, problémamegoldásokra, újszerű eszközök megtalálására. Tudásunk és tapasztalataink képessé tesznek minket, hogy kielégítsük partnereink igényeit, sikerrel töltsük be küldetésünket.
Stratégiai cél
Célunk, hogy erkölcsileg megbecsült, üzletileg sikeres tagjai legyünk a szabadidőiparnak.
A sportüzletre szakosodott, kizárólag magyar tulajdonba lévő tanácsadói mikrovállalkozások között piacvezetők kívunk lenni közül. A média területén gazdasági elemzésekkel, fogyasztói vélemények és attitűdök vizsgálatával, illetve stratégiai tervezés tanácsadással szeretnénk jelen lenni, de célunk, hogy a következő bővítsük tanácsadói tevékenységünket a szórakoztatóipar egyéb részpiacain is.